dinsdag 26 juni 2012

6 juli

Op 6 juli ga ik de Strada 112 ophalen in Dronten. Mocht je zin en tijd hebben om mee terug te fietsen, iedereen is  van harte welkom. Ik heb geprobeerd het rode gevaarte te verzekeren, maar dat is inmiddels niet meer mogelijk via Van Herp. Zij accepteren alleen velomobielen indien je andere verzekeringen ook bij hun onderbrengt. Er zijn teveel schadegevallen. Ik begrijp dat wel, een verzekeraar moet ook van onze premies kunnen eten. Mogelijk komen ze binnen enkele maanden wel met een nieuwe verzekering. Verschillende  andere aanbieders geprobeerd en de enige die  ik tot  nu toe heb kunnen vinden zijn Moesman en Enra. Moesman vind ik veel te duur. Je hebt een eigen risico per gebeurtenis van € 750, en een premie van 6,75% van de waarde per jaar. Zij gaven aan met velomobiel.nl een deal te willen gaan sluiten. Van de Enra heb ik nog geen offerte.  

18 opmerkingen:

  1. Oke Wilco , de grote dag breekt aan , ik heb die vrijdag middagdienst maar ik zal kijken of ik een paar uurtjes vrij kan krijgen , hoe laat wil je in Dronten zijn ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem tenminste aan dat je terug gaat fietsen ?

      Verwijderen
    2. Hoi Gerrit, ik wil er rond 11 uur zijn. Er zal nog wel wat afgesteld moeten worden. Ik ga heen met openbaar vervoer.

      Verwijderen
  2. Vreemd dat je hem niet kunt verzekeren: ik heb een maand geleden mijn nieuwe QuestXS nog verzekerd bij de Boelaars en Lambert groep, de maatschappij waar van Herp onder valt. Geen enkel probleem en een zeer redelijke premie. Misschien toch even daar proberen? www.boelaarsenlambert.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik ook gebeld, het beleid is sinds ongeveer twee weken gewijzigd.

      Verwijderen
  3. Ik ben ook van de partij Wilco, maar dat wist je al!
    Laat nog even weten hoelaat het definitief wordt, dan kan ik een afspraak maken met VM.nl voor het verwisselen van een velg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. reed jij vanmiddag achter mij aan?? met dat felle lampje??
    ik rij met mijn vriendje Gerrit mee zes jullie

    greets quest551

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marcel, Nee, ik was toen niet in Zaandam, leuk dat je ook meegaat. Ik heb er zin in. Wilco.

      Verwijderen
    2. heb je van herp al geprobeerd? ik ben daar verzekerd, en helaas twee keer mogen aankloppen daar, en goed geholpen tot nu toe
      eigen risico per gebeurtenis is 115 euri

      http://www.boelaarsenlambert.nl/Boelaars/fs3_site.nsf/htmlViewHomepage/website_8A938B97ADFDB5E6C125721700357BF9

      tot volgende week

      Verwijderen
    3. Hoi Marcel, dat was de eerste die ik probeerde. Ze verzekeren niet meer ivm aantal schadegevallen, tenzij je alle verzekeringen bij hun onderbrengt.

      Verwijderen
  5. Ik het wel verstandig om deze strada te nemen wilco , het chassisnummer komt nogal overeen met een bepaald noodnummer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeft geen zin om het te bellen,kan me toch niet verzekeren :-)

      Verwijderen
  6. en wilco, ben je er al helemaal klaar voor het grote avontuur?
    Gerrit en ik rijden rond 08;15 uur weg te Purmerend.( meetingpoint sluisen aldaar ) als we iets later zijn, wachten jullie even? ik wil iig nog even mijn sporing laten na kijken door de heren daar, maar dit neemt niet veel tijd in beslag. we zijn op nr 06-30582483 te bereiken onderweg.

    tot morgen,

    groeten marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marcel, tot morgen! We wachten. Mijn telefoonnummer is 06-48928321.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. stuur even een email naar superbeekie@gmail.com. zodat ik de foto's kan mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En een mailtje naar gerritschoone@online.nl voor bovenstaande.

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd met de aanschaf van je Strada. Rode Strada's zijn mooooi ;-)

    Erwin, bereider (Rode) Cookie Strada 48 :D

    BeantwoordenVerwijderen