dinsdag 4 februari 2014

Meldpunt Fietsersbond

Vorige week, nadat ik weer eens in een soort vorstgat gereden was op de Lutkemeerweg in Amsterdam-West. Een vorstgat in deze winter? Ik kan er niets anders van maken. Toch maar eens een melding gedaan via het meldpunt van de Fietsersbond. Ik moet zeggen, met bescheiden verwachtingen. Binnen een dag of 10 een reactie:

Geachte heer/mevrouw,
Uw melding over Wegen, verkeer, straatmeubilair - Onderhoud stoep, straat en fietspad met registratienummer MORA-78770 is afgehandeld.
Wat is gedaan:  Asfalt gerepareerd.
Aanvullende informatie:  Dank u wel voor uw melding. Onze medewerkers hebben het asfalt hersteld.
Met vriendelijke groet,
Gemeente Amsterdam

Ik heb het nog niet gecontroleerd, maar hoop dat donderdag te kunnen doen. Ik ben benieuwd! Maar de snelle reactie schept verwachtingen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten